La música tradicional de les Illes se solidaritza amb els Amics de Tilloli
La recaptació del disc «Sons de les Illes» es destinarà a l'ONG
Els sons de la música tradicional mallorquina s'han posat per primer cop al servei d'una iniciativa solidària gràcies a la col·laboració entre un conjunt de músics, solistes i arranjadors de Mallorca i l'Associació d'Amics de Tilloli (Índia). El fruit d'aquesta col·laboració és el CD Sons de les Illes que aplega un total de catorze temes, entre els qual es troben Mestre Piris, La mort de na Roseta o El vell i sa jove, però també tot un conjunt de nadales populars mallorquines com ara Cançó de bresso, El bon Jesuset és nat o Sant Josep. Per fer realitat el disc, els Amics de Tilloli han comptat amb les veus de l'Studium cor de cambra com també amb la de les solistes Bàrbara Femenies, Aranxa Riera, Joana Llabrés i Abigail Sardón, i amb els violins de Ramon Andreu i Alfredo Ardanaz; la viola de Víctor Mateo, el violoncel de Miquel Àngel Aguiló, el contrabaix de Xisco Aguiló i l'oboè de Joan Rodríguez. També hi han jugat un paper important els arranjaments d'Antoni Cuenca, Miquel Àngel Aguiló i Carles Ponseti. Els doblers recaptats amb el disc (es vendrà per 15 euros), digué Maria Morell, presidenta de l'Associació d'Amics de Tilloli, es destinaran al manteniment d'una escola internat a Tilloli i a la construcció d'un nou edifici.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.