Els mobles, la decoració i l'interiorisme omplen el recinte firal de Palma
26/10/06 0:00
A.LAGO. Palma.
Les principals tendències i novetats del sector de la decoració i l'interiorisme es presentaren ahir a la cinquena edició del Saló del Moble en el recinte firal de Palma, un espai que recull des d'equipaments per a la llar com són els mobles a elements decoratius, il·luminació o exclusius dissenys per decorar interiors còmodes, moderns i pràctics.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.