El filòsof mallorquí Gabriel Amengual ingressa a l'Institut d'Estudis Catalans
El catedràtic pronuncià un discurs sobre la crisi contemporània de l'experiència
Gabriel Amengual, Josep Vilà Valentí i Pere Lluís Font, durant l'acte d'ahir a Barcelona | Foto: C.DOMENEC.
24/10/06 0:00
C.DOMENEC. Barcelona.
L'Institut d'Estudis Catalans (IEC) va rebre ahir com a membre numerari de la secció de Filosofia i Ciències Socials el mallorquí Gabriel Amengual Coll, que va pronunciar, com a discurs d'ingrés a la institució, una conferència sobre la crisi contemporània de l'experiència. Els acadèmics Joan Vilà Valentí i Pere Lluís Font van presentar a la seu barcelonina de l'IEC el catedràtic mallorquí, professor a la Universitat de les Illes Balears (UIB).
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Vaja tabarra que va donar. Per cert, és un individu enemic de la llengua tot i que ho dissimuli.