Ramsès, un trasllat d'allò més emotiu
Milers d'egipcis van seguir el trajecte que va tenir més de deu hores de durada
El Caire26/08/06 0:00
El colós de Ramsès II va ser traslladat ahir del centre del Caire a una zona desèrtica en els voltants de les piràmides, enmig de l'emoció de milers d'egipcis que van seguir el trajecte, de més de deu hores de durada. L'estàtua, de 83 tones de pes i més d'onze metres d'altura, va començar el seu recorregut a la una de la matinada de divendres des de la plaça que du el seu nom, davant la principal estació de ferrocarril, on va romandre més de 50 anys.
També a Illes Balears
- Consideres que importar residus d’altres illes a Mallorca és un despropòsit?
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
- L'extrema dreta reivindica que el decret sobre català a la funció pública inclou les seves exigències i amenaça: «És només el principi»
- El Pi: «És imprescindible frenar en sec el boom poblacional que amenaça la nostra qualitat de vida i l’equilibri del territori»
- El PP i Vox pacten rebaixar el requisit de català als zeladors i duplicar el termini perquè els funcionaris n'acreditin el nivell
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.