La Casa de Cultura acull una mostra sobre «Qui és qui a les lletres catalanes»
L'exposició compta amb 160 imatges, un audiovisual i un espai per accedir a internet
Melià, Janer Manila, Fiol, Arenas, Araújo i Sureda brindaren a la inauguració | Foto: J. TORRES.
Palma21/04/06 0:00
Els rostres d'escriptors i escriptores com Guillem Frontera, Antoni Serra, Maria de la Pau Janer, Antònia Vicens, Pere Gimferrer, Baltasar Porcel, o Quim Monzó, i fins arribar a dos-cents centren l'exposició Qui és qui a les lletres catalanes. Els escriptors vistos pels fotògrafs. que estarà fins al proper dia 3 de juny a la Casa de Cultura de Palma.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.