Els al·lots amb entorn fumador tenen problemes de respiració
Els nins que mengen fruita i fibra estan protegits contra el tabac
R.Madrid01/09/05 0:00
Les persones que durant la seva infantesa han conviscut amb fumadors presenten més problemes respiratoris al llarg de la seva vida, inclosa la tos crònica. Tanmateix, els que afirmen haver pres més fruites i fibra de soia semblen estar protegits contra els efectes negatius que l'exposició primerenca al tabac pot produir sobre la salut, segons un estudi publicat online per l'empresa Thorax i realitzat per investigadors de l'Institut Nacional de Ciències de la Salut Mediambiental (NIEHS), de les Universitats de Minnesota i la Nacional de Singapur.
També a Illes Balears
- L’Assemblea de Docents denuncia l’ofensiva contra l’educació pública: menys català, més càrrega laboral i desviació de recursos
- Declaració de guerra: PP i Vox pacten arraconar el català de l'Ensenyament i l'Administració i derogar la llei de Memòria Democràtica
- Alexandre Miquel fa la seva darrera classe després de trenta anys de docència a la UIB
- Un grup de joves posa en marxa ReacciOna, per potenciar els mitjans de comunicació en català i fer que la informació estigui «al servei del poble»
- L’Ajuntament de Palma inclourà el monòlit de Sa Feixina al catàleg de béns catalogats
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.