Sarandon i Robbins, un passeig de cine
La parella més esquerranosa de Hollywood va passejar ahir pel poble de Deià amb el seu fill
14/07/05 0:00
JAIME MOREDA. Palma.
Deià s'ha convertit en l'epicentre dels famosos a Mallorca. El darrer exemple, després dels passeigs romàntics de Harrison Ford i Calista Flockhart el passat estiu, de la casa comprada per una germana Corr o de les perllongades estades del director Roman Polanski, ha estat el passeig que en els darrers dos dies han fet Susan Sarandon i Tim Robbins pels seus empinats carrers.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.