Històric primer matrimoni gai
Emilio Menéndez i Carlos Baturín es convertiren ahir en parella legal al municipi de Tres Cantos de Madrid
Els nous esposos mostren amb orgull el document que els iguala amb les parelles heterosexuals.
| Reuters.
Madrid12/07/05 0:00
Després de trenta anys junts, Emilio Menéndez i Carlos Baturín van celebrar ahir horabaixa les seves noces a l'Ajuntament de Tres Cantos (Madrid), una breu cerimònia, emotiva i reivindicativa, que es va convertir en el primer casament entre homosexuals que se celebra a l'Estat espanyol.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Estudiants i treballadors de la UIB criden a votar en blanc a les eleccions a rector si Carot és l'únic candidat
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.