«La Balanguera» posà colofó a la II Trobada de Corals a la Misericòrdia

L'esdeveniment, organitzat per la Fundació Teatre Principal, va reunir tres cors juvenils

TW
0

JOANA NICOLAU.Palma.
El Centre Cultural de la Misericòrdia de Palma fou l'escenari de la II Trobada de Cors Juvenils, organitzada per la Fundació Teatre Principal.

Hi prengueren part tres formacions corals, que oferiren un repertori molt divers. L'assistència de públic va ser considerable.

L'espectacle acabà amb el cant de l'himne de Mallorca, La Balanguera, que entonaren les tres formacions juntes.

La primera que actuà fou la de l'Associació Cultural i Musical de ses Salines. Amb direcció d'Alejandro Carrizo i d'Andreu Burguera, amb Joan Francesc Jofre com a pianista, la coral interpretà un programa en el qual no faltaren temes coneguts, com els espirituals negres Deep River o Oh happy day; com també una versió d'Elvis Presley, Enamorat de tu; o Un vestido y un amor, de Fito Páez.

El Cor Juvenil del col·legi de Sant Josep Obrer prengué el relleu a l'escenari. Sota la direcció de Margalida Ripoll i amb Manuel Castillo com a pianista, oferiren un repertori més clàssic amb obres de Mozart, Ratxmaninov, Ophelia Smith o unes curioses composicions populars del poble maori.

El colofó d'aquestes actuacions el posà el Cor Juvenil de la Fundació Teatre Principal. La formació oferí un espectacle musical i teatral propi, creat durant el curs pels intèrprets d'aquest conjunt vocal, amb el títoLa vida en un instant.

El muntatge, dirigit en l'apartat musical per Pere Víctor Rado i en el teatral per Carles Pujols, destacà per la gran coordinació de tots els qui el dugueren a escena.