La reforma de Ca la Torre obre una nova etapa pels arquitectes balears
El COAIB inaugurà els nous espais de la seva seu amb 150 convidats
27/05/05 0:00
P.G.Palma.
El palau barroc de Ca la Torre, avui seu del Col·legi Oficial d'Arquitectes de les Illes Balears (COAIB), obrí ahir les seves portes a representants de tots els àmbits socials de Mallorca per mostrar els resultats de la reforma integral que, durant 4 anys, ha aconseguit portar l'actualitat i l'avantguarda tècnica als distints espais que componen l'immoble del carrer Portella de Palma.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.