Calor i resol

TW
0

Les Illes Balears estan dins el radi d'acció d'una borrasca atlàntica, amb pressions cap als 1008-1010 mb, i amb vents de component sud. Hi haurà pas de niguls prims que no impediran que l'ambient sigui assolellat. La temperatura serà càlida per l'època.

Situació prevista a les Illes. Menorca: hi predominarà el cel poc ennigulat i tendirà el capvespre a intervals de niguls prims. Temperatura en lleuger augment i vent entre fluix i moderat, de xaloc. Mallorca i les Pitiüses: hi predominarà el cel poc ennigulat i tendirà el capvespre a intervals de niguls prims. Temperatura una mica més alta i vent entre fluix i moderat, de xaloc, amb intervals de brisa a Mallorca.
Tendència per als pròxims dies:uls passatgers. Demà, hi haurà cel ennigulat i tendirà el capvespre a intervals de niguls, amb possibilitat de precipitacions dèbils aïllades de fang, més probables durant el matí. Temperatura nocturna en lleuger augment i diürna sense canvis amb vent entre fluix i moderat, de llebeig. Dilluns, hi predominarà el cel poc ennigulat. Temperatura en descens i vent entre fluix i moderat, de tramuntana.