L'interior de l'església de Santa Eulàlia requereix una restauració quasi integral
A més d'aquest temple el Bisbat du entre mans moltes intervencions a la Part Forana
L'arquitecte Gamundí ja treballa en el projecte de restauració dels pinacles de Santa Eulàlia
22/02/05 0:00
J.N.Palma.
L'arquitecte diocesà, Sebastià Gamundí, treballa en el projecte de restauració dels pinacles de Santa Eulàlia que s'esbucaren fa dues setmanes. Aquesta intervenció, segons el delegat diocesà de Patrimoni, Pere Joan Llabrés, tendrà prioritat, però s'hauria de fer extensiva a tot l'interior del temple i amb caràcter d'urgència.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.