La major mostra sobre Picarol arriba al Centre Cultural Sa Nostra
Il·lustracions i publicacions reten homenatge als treballs de Joan Costa
Palma19/01/05 0:00
L'obra de Josep Costa «Picarol» fou l'any passat motiu d'un complet estudi i catalogació, ja que fou molt popular en les revistes satíriques catalanes dels primers 30 anys del segle XX. La Fundació Sa Nostra presenta a Palma l'exposició antològica resultat d'aquesta investigació. En aquesta mostra s'acosten al públic fins al 19 de febrer un total de 55 dibuixos originals que permeten conèixer a partir d'aquesta antològica les aportacions més significatives i la seva evolució.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.