L'estació hivernal arriba amb previsió de fortes pluges i neu per demà
Palma21/12/04 0:00
L'hivern s'inicia avui amb una meteorologia pròpia de l'estació. Ahir de matinada es van registrar ratxes màximes de vent de 114 quilòmetres per hora a Alfàbia, 71 al port de Palma i més de 50 a Lluc, Port de Pollença i aeroport d'Eivissa. També van aparèixer les pluges, que a Palma van crear els habituals problemes de trànsit, sobretot als accessos a la ciutat des de la via de cintura.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.