Les darreres hores del «Miquel Caldentey»
L'històric pailebot mallorquí, en molt mal estat, és a punt de ser destruït del tot a un port francès
Palma07/12/04 0:00
El final de l'antic pailebot mallorquí Miguel Caldentey sembla pròxim. Així ho permet suposar la lamentable situació en què es troba al port de Canet, prop de Montpeller. Mig enfonsat sobre el flanc d'estribor, l'aigua omple les seves bodegues i supera la borda fins a envair la coberta. Una situació terminal que no podrà perllongar-se molt més temps, doncs ja s'han anunciat les obres d'ampliació i millora de les instalacions esportives d'aquesta marina al Sud de França.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.