Aprenent com és un museu a Es Baluard
El centre d'art inaugurà ahir un nou taller per a famílies que es desenvoluparà fins al gener
Un dels jocs proposà als nins cercar a la murada les firmes dels qui la construïren
Palma14/11/04 0:00
Zoe Lorenzo té 7 anys. Cada setmana acut a classes de plàstica, en les quals li ensenyen quatre nocions bàsiques sobre art. Sempre diu que de major serà pintora, treball que compartirà amb el de professora de lluita. Segons la seva mare, Celia Cruz, cada quinze dies canvia de professió. «És normal, encara és una nina», assegura. Ahir al matí va poder descobrir una mica més en què consisteix un museu. Zoe va ser una de les joves participants que van assistir, al costat dels seus pares, al taller Fes-te teu el museu! que es va realitzar al Museu d'Art Modern i Contemporani Es Baluard.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.