Els editors que vulguin ajuts de l'Institut hauran de fer contractes
Segura afirma que és una fórmula per protegir els escriptors
Palma05/08/04 0:00
L'Institut d'Estudis Baleàrics exigirà a les empreses editores de les Illes Balears que facin contractes d'edició als seus autors i que tenguin tota la seva situació legalitzada si pretenen beneficiar-se d'alguna de les ajudes que atorgarà la nova entitat, tant per a la promoció interior de la literatura com de l'exterior.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Maria de la Salut acull la presentació de L’art de la Paraula, homenatge a Lluc Matas
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.