La llegenda viva del blues blanc John Mayall actuarà a Porto Cristo
El concert tindrà lloc al Camp de Futbol el dimercres 21 de juliol
Manacor15/07/04 0:00
El mestre de mestres del blues John Mayall oferirà un concert al Camp de Futbol de Porto Cristo el proper dimecres 21 de juliol a partir de les 21.30 hores, en un acte organitzat per l'associació Renou Col·lectiu de Manacor. Aquest acte s'emmarca dins les festes patronals de la Mare de Déu del Carme de Porto Cristo que se celebren aquests dies. Sota el cartell John Mayall & The Bluesbreakers també hi actuaran els mallorquins The Blues Devils.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.