Mèrida ha descobert enguany termes, murades, fonts i tresors
Palma15/09/03 0:00
Les més de 150 excavacions arqueològiques que enguany desenvolupa el Consorci de la Ciutat Monumental, Historicoartística i Arqueològica de Mèrida han donat com a resultat, de moment, el descobriment de nombrosos elements d'altres èpoques, com unes termes públiques romanes, una font monumental, murades i fins un tresor de monedes.
Això ha motivat que s'hagi avançat notablement en el coneixement de com eren la Mèrida romana, visigòtica, musulmana, medieval i d'altres èpoques històriques.També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.