Baltasar Porcel analitza la literatura catalana al cicle «Proses bàrbares»
16/06/03 0:00
I.P.Palma.
L'escriptor mallorquí Baltasar Porcel inicia aquest dimecres el cicle de converses Proses bàrbares. La literatura catalana d'ara. L'andritxol és el primer dels cinc escriptors catalans que participa en aquest cicle, inclòs dins el curs Què passa a la literatura catalana que organitza la Fundació La Caixa a Barcelona.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.