Quàsars mostra l'obra recent de Vogels, Pepe Miralles i Joan Servera
26/05/03 0:00
P.G.Palma.
La galeria Quàsars inaugurà dissabte vespre una exposició que acull a l'espai del cub i al rebost una instal·lació fotogràfica de Pepe Miralles, l'artista valencià que destaca pels treballs que engloba sota el títoL'armari dels projectes. L'espai de Manacor també obrí les seves portes a les exposicions d'Alexander Vogels i Joan Servera, que mostren una selecció de les seves pintures al celler i a la planta baixa del centre, respectivament.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- L’OCB nomena Gabriel Ensenyat Comissionat de l’entitat per a la commemoració del vuitè centenari de la Conquesta de Mallorca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.