Domingo Garcías estudia el teatre a Mallorca entre el 1808 i el 1824
Lleonard Muntaner ha tornat a publicar el nou llibre del filòleg
Palma31/03/03 0:00
El doctor en filologia Domingo Garcías acaba de publicar, editat per Lleonard Muntaner, El Teatro en Mallorca en los albores del Romanticismo (1808-1924), el seu tercer estudi sobre la història de l'escena a Mallorca que es va iniciar amb Teatro y Sociedad en la Mallorca del siglo XVIII (1998) i continuà amb El teatro en Palma (1800-1810) (2001).
També a Illes Balears
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.