La diversitat d'estils caracteritza un mes d'agost replè de música clàssica
Els festivals de Mallorca combinen els compositors de sempre amb altres tendències
L'estiu implica calor, sol, platja i molta música. Durant el mes d'agost aquests factors s'incrementen amb sons i tendències, prenent qualsevol lloc a l'aire lliure o edifici històric que s'ho valgui. Així, proliferen festivals des de Deià fins a Pollença passant per Valldemossa i Bendinat, on la música clàssica es converteix en la gran protagonista d'un recorregut per compositors, estils i harmonies. «No hi ha concerts de música clàssica, ara només hi ha música». Pere Estelrich, promotor musical, manté una teoria: «La programació d'un festival pot incloure diversos estils». Aquesta és la tendència dels certàmens europeus.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.