La instantània
L'eix del bé a Hama
Tot just feia unes hores que havia caminat per entre camps de guaret, rostoll i terra erma de les ciutats mortes de Síria. Llocs que guarden record de temps esplendorosos. Les tombes piramidals sobresurten entre les oliveres, les esglésies es mantenen damunt les roques i la terra vermellenca. A l'arxiu ple d'imatges captades durant tot el dia s'hi afegien les que anava donant la ciutat de Hama, amb el riu Orontes fent voltar les sínies. Una vegada més Hama, i tot Síria, em captivava.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.