«Joan Pons sempre serà un convidat molt ben rebut a l'Scala de Milà»
El director musical, Giuseppe Montanari, presideix el jurat del Concurs Francisca Cuart
Giuseppe Montanari és el director musical de l'Scala de Milà, un dels teatres més prestigiosos del món. Aquests dies es troba a Palma com a president del jurat del II Concurs Internacional de Cant Francisca Cuart, que finalitza dijous a l'Auditòrium de Palma. Montanari ha dirigit nombroses òperes i s'ha convertit, des de la seva entrada a l'Scala el 1993, en un dels fonaments del teatre milanès. Aquesta és la primera vegada que trepitja les illes, «a la recerca de nous talents». El director explicà a Diari de Balears alguns secrets professionals.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.