Sis Som s'obre a una nova sonoritat musical en un disc «fruit de la terra»
La formació ha adaptat partitures antigues poc conegudes per incloure-les al treball
Els integrants del grup presentaren el disc editat per Blau a l'SGAE | Foto: J.T.
Sis Som torna a la primera plana del mercat discogràfic amb un treball Fruit de la Terra, que suposa un retorn a la música popular que es feia un temps, un retorn als patrons que utilitzaven els músics de l'època i a una nova sonoritat. Després de presentar fa dos anys una antologia en la qual es resumien els seus vint anys de trajectòria en el món de la música, aquest disc de nova producció és el primer compacte que enregistra la formació. L'anterior, de títol homònim al del grup, encara fou gravat en suport LP. Durant la presentació del disc, Antoni Miranda i Bel Cerdà posaren en relleu els motius de la tardança d'aquest nou disc. Una d'elles era la d'assolir una sonoritat que fins ara no havien trobat i, una altra, era la recerca d'un repertori que els il·lusionàs.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.