«La vida en vers» uneix música i poesia per recordar Guillem d'Efak
El recital serà a càrrec de la seva viuda, l'escriptor Bartomeu Mestre i Biel Majoral
El cicle de recitals poètics La vida en vers torna avui al Teatre Municipal de Palma amb un homenatge a la memòria del poeta i cantautor Guillem d'Efak. De la mà de la seva viuda, Mònica Pastor, de l'home que Efak considerava el seu «marmessor», Bartomeu Mestre, i del seu company, Biel Majoral, la poesia i els sentiments del polifacètic manacorí tornaran a escoltar-se des d'algunes de les veus que millor el conegueren, per oferir una visió íntima i única d'Efak.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- Brutalitat policial a Palma: surt a la llum el vídeo de l’agressió a una jove per part de la Policia espanyola
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.