La foto d'Oslo obre el debat sobre el futur de la reialesa
La premsa, dividida per l'idil·li del príncep
Barcelona28/08/01 0:00
La instantània que mostra junts el príncep hereu Felip de Borbó i la model noruega Eva Sannum durant el casament reial noruec de dissabte ha reobert el debat públic referent a la successió monàrquica a l'Estat espanyol, fins al punt que ahir dilluns comentaven la qüestió tant periodistes especialitzats com escriptors monàrquics. La diversitat d'opinions caracteritza la polèmica sobre qui ha de ser reina d'Espanya i amb qui s'ha de casar el príncep Felip. Alguns fins i tot qüestionen la continuació del règim monàrquic.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.