L'Ajuntament apaga la metxa del correfoc
La retallada en el pressupost fa prescindir d'Iguana Teatre en aquesta nit màgica de Sant Joan
Un any més, l'acte festiu més concorregut de l'estiu a Palma comptarà amb un pressupost més baix que l'edició anterior. Hi haurà ball, correfoc i traca, però el grup Iguana Teatre no actuarà anit. La culpa: els insuficients quatre milions i mig que enguany es destinen a aquesta festa que congrega els ciutadans al Parc de la Mar. A aquestes alçades, els problemes de pressupost per a la nit de Sant Joan ja no sorprenen ningú, ni els ciutadans ni la Federació d'Associacions de Veïns de Palma que l'organitza. Ja l'any 1999, els palmesans es quedaren sense Iguana i sense correfoc: el pressupost total era només de tres milions i mig.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.