Cappela inicia una intensa gira per Catalunya, Còrdova i Guadalajara
L'agrupació mallorquina presentarà amb coreografia el seu darrer treball, «A pèl»
Palma30/05/01 0:00
L'agrupació vocal mallorquina Cap pela té al davant un estiu ben mogut. A partir del juny i fins al setembre seran els protagonistes d'una intensa gira que els portarà a terres catalanes, a Còrdova i a Guadalajara. Amb un concert en el qual s'inclou més coreografia que mai, el conjunt vocal posarà sobre diferents escenaris de l'Estat espanyol les seves veus A pèl per mostrar una vegada més que és un dels grups mallorquins actuals més consolidats i que té un públic molt ampli que va des de nins i joves fins a gent gran. Toni Fernández d'Ona Digital comentava que «estam una mica sorpresos de la resposta que ha tingut el grup.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.