Aixecar el castell de Bellver és cosa d'al·lots
L'Ajuntament de Palma edita 2.500 exemplars de làmines retallables per construir la maqueta del castell
Palma24/05/01 0:00
Una mica de paciència i destresa en el maneig de diverses eines bàsiques per a treballs de manualitats (tisores de punta fina, cúter, pinces, regle i pega) són els requisits que es necessiten per construir la maqueta del castell de Bellver, a escala 1:400, que forma part del nou projecte educatiu que es desenvoluparà per part de les biblioteques municipals, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palma. Aquesta iniciativa forma part de les diferents activitats programades per a la celebració del 700 aniversari de l'emblemàtic castell, de començaments del segle XIV, que s'aixeca sobre el puig de la Mesquida.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.