Gom Teatre estrenarà a Alcoi «Perquè vull», un homenatge a Ovidi Montllor
L'obra, una coproducció dels Països Catalans, inaugurarà un casal dedicat a l'artista
La companyia mallorquina Gom Teatre, en coproducció amb Dramatúrgia 2000 de València i Accés Teatre de Catalunya, estrenaran a final de mes a Alcoi un homenatge a l'artista Ovidi Montllor. L'obra, que es presenta sota el títol de Perquè vull, una de les peces més conegudes del cantant, poeta i actor, destaca perquè és, segons Gom Teatre, la primera coproducció privada entre els Països Catalans.
També a Illes Balears
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
- Marta Sastre, víctima d'una agressió trànsfoba: «L'agent em va agafar del coll, em va tirar a terra i em va dir 'Ahora ya no eres tan valiente'»
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Denuncien una agressió trànsfoba per part d'un agent de la Policia espanyola a Palma: «Serà millor que no denunciïs. Anirem a per tu»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.