Els científics descobreixen una nova varietat del virus que ocasiona la sida
Ara s'hauran de cercar nous tractaments i vacunes per fer front a la malaltia
Seül.06/02/01 0:00
Científics nord-americans i sud-coreans anunciaren dilluns que han descobert un nou cep del virus d'immunodeficiència humana (VIH) fins ara desconegut i que exigirà la creació de nous tractaments i vacunes. Els metges tenen por que aquesta nova variant del virus VIH s'hagi estès ja per tot el món. «Una subestructura del virus fou trobada a la sang d'una dona de 33 anys que morí de sida el 1997», anuncià el doctor Choi Kang-Won, que dirigeix un equip d'investigació de l'hospital de la Universitat Nacional de Seül.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.