Balears, cinquena comunitat amb pitjor dotació estatal per a cultura
El repartiment col·loca la comunitat de Madrid en lideratge absolut
Les Illes Balears rebran en aquest any 2001 la suma de 767 milions de pessetes procedents de la despesa estatal del Ministeri de Cultura, xifra que col·loca l'Arxipèlag en la cinquena posició de la cua de comunitats que manco doblers reben. Tot i suposar un increment entorn dels 100 milions de pessetes respecte de l'any anterior, la xifra representa just un 1'5% del total, i queden per sota només les partides per a Cantàbria, Astúries, Extremadura i Navarra.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.