L'obra de Joan Miró es torna nexe cultural entre Àustria i Mallorca
El 2001 se celebrarà una exposició i un intercanvi d'actes culturals
Palma15/12/00 0:00
Una exposició d'obres de Joan Miró procedents de la Fundació de Palma es convertiran, en el pròxim mes de març, en el nexe d'unió d'un intercanvi cultural entre Àustria i Mallorca. La mostra està organitzada per Kunst Forum Bank Àustria i estarà integrada per 25 pintures i quatre escultures datades entre 1969 i 1983.
També a Illes Balears
- Sóller: Un metge malmena una pacient catalanoparlant i li diu que com que ha vengut de fora, no està obligat a entendre-la
- El jurista Lluís Segura analitza la sentència del TC: «És una mala notícia per a la protecció dels drets lingüístics»
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Els arquitectes de les Balears alerten dels perills de construir en rústic: «Serem un decorat de cartró pedra on serà difícil viure»
- Educació abonarà uns 35 milions d’euros als docents en compliment de la sentència que dictamina el retorn del 2,9 % a les nòmines
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.