La primera «Universitat» de la moda engresca els millors dissenyadors balears
Els creadors Tolo Crespí i Joana Borràs seran docents de la nova diplomatura
Palma18/08/00 0:00
Els millors dissenyadors mallorquins prenen part aquests dies en l'articulació d'un projecte que durà a Palma la primera diplomatura universitària de Disseny de Moda de tot Espanya. Noms com ara el de Tolo Crespí i Joana Maria Borràs formaran part de la nova iniciativa docent. L'escola, de recent creació, Ars Nova Estudis Superiors de Disseny, comptarà amb els millors professionals perquè procurarà proporcionar als seus alumnes un nivell de preparació molt alt, «que sigui molt bo i pugui competir amb altres reconegudes escoles europees», manifestà Maria Caldentey, la directora del centre.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Primer comiat a Manel Domènech
- Mostres de dol per la mort de Manel Domènech: «Bon viatge per als guerrers que al seu poble són fidels!» «Gràcies Manel!»
- Un altre ciclista mort a les carreteres de Mallorca: un bus de TIB atropella un grup de ciclistes a Pollença
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.