Mallorca retrà homenatge a Pere Quart
El Teatre Principal acollirà una sèrie d'actes i un espectacle a càrrec d'Ignasi Riera i Montse Guallar
Tot aniversari s'ha de celebrar d'una manera especial, sobretot quan es tracta d'una figura molt rellevant i quan el seu record és fresc en la memòria de tots. El proper dia 29 de novembre es compleix el centenari del naixement del poeta Joan Oliver, Pere Quart. Així, doncs, tal i com ho mana l'ocasió, el Teatre Principal està engegant motors i posant fil a l'agulla per preparar un gran homenatge al poeta i artista. Durant tres dies es faran una sèrie d'activitats.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.