Tot és a punt, que comenci l'espectacle!
La doma renaixentista, el repte dels encamisats i el vol del falcó, quasi llestos per la Diada
Comença el compte enrere. Tothom està força enfeinat amb els preparatius. Ningú no descansa perquè a partir de dissabte tot estigui a punt per al retorn de Palma a l'edat mitjana. Ahir en el ranxo La ponderosa, a l'autopista de Llucmajor, hi havia una activitat frenètica. Tot era un tragí. Feien els darrers assaigs. Es notava en ells una gran il·lusió per dur a terme els espectacles eqüestres que amb tant afany han preparat. Semblava un altre món, era com si s'entràs a la màquina del temps i de sobte et traslladàs a l'època medieval, amb els cavallers, les curses, els vestits del temps. L'empresa Fantasías ecuestres, que organitza des de fa cinc anys espectacles d'aquest tipus, fa tres mesos que està posant-se a punt per a la Diada històrica. De fet, avui serà el darrer assaig, la prova de foc per als propers dies 27, 28 de febrer i dia 1 de març, conquerir el centre de la ciutat. El responsable de l'empresa, Jacobo Guerra, i 30 persones més han fet un treball de recerca i documentació per dissenyar quatre dels espectacles que tindran lloc en el marc de la diada: Falcons àrabs, la doma renaixentista, els encamisats i les curses de carruatges romans. Per a tots ells posaran en marxa 20 cavalls.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.