Ratifiquen per conveni els descomptes al cinema amb el Carnet Jove
Palma29/09/98 0:00
Els usuaris del Carnet Jove tenen, oficialment des d'ahir, un nou avantatge. Oficialment perquè ahir se signà el conveni que ho ratifica tot i que faci mesos que ja s'aplica la reducció. Parlam del descompte en l'entrada dels cinemes. La consellera de Presidència, Rosa Estaràs, i Rafel Salas, president de l'Associació Provincial d'Empreses de Cinema de Balears, foren els encarregats de signar l'acord que ha necessitat mesos de negociacions. Finalment, el preu reduït, de 700 a 550 pessetes, serà aplicable només de dimecres a divendres.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.