Vicente Urbina, la il·lusió posada en l'estrena del Concert núm. 1 de Poquet
El pianista acompanyarà la Simfònica en el concert de demà del Principal
Palma16/09/98 0:00
Aquesta setmana té lloc, en el Teatre Principal, el XIX Encontre de Compositors. Demà és el torn del concert que protagonitzarà l'Orquestra Simfònica de les Balears sota el mestratge de Salvador Brotons. En la primera part s'interpretaran obres del mateix Brotons, de Luca Lombardi i de Claudio Prieto. La segona part estarà protagonitzada per una estrena del compositor Bartomeu Poquet, el Concert núm. 1 per a piano i orquestra. El pianista solista, en aquesta ocasió, serà Vicente Urbina, un jove veneçolà que viu a cavall entre Milà i Mallorca i que ja s'ha donat a conèixer a l'Illa arran de la seva participació en el cicle de concerts Un hivern a Mallorca.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.