El Govern espanyol estudia retirar les condecoracions a l'agent de la Policia espanyola que va matar la parella i l'exparella
El Govern espanyol es planteja retirar les condecoracions a l'agent de la Policia espanyola que aquest dimarts va matar a Rubí la seva parella amb una arma de foc i l'exparella a Castellbisbal, on es va acabar suïcidant. Així ho ha dit el delegat del Govern espanyol al Principat, Carlos Prieto, qui ha explicat que estudien les vies legals per retirar de manera pòstuma els reconeixements que qui havia estat el número dos de la Policia espanyola a Catalunya va rebre durant els seus 44 anys de servei.
Prieto, en declaracions a TV3, ha explicat que el comissari, que es va jubilar el gener de l'any passat,tenia un expedient «irreprotxable», i que havia rebut reconeixements dels Mossos d'Esquadra, la Guàrdia Urbana, la Policia espanyola i la Guàrdia Civil.
Aquest dijous, l'Ajuntament de Rubí ha fet un minut de silenci al qual ha assistit el nou president de la Generalitat, Salvador Illa, a més de decretar tres dies de dol i cinc minuts de silenci per dilluns que ve, 26 d'agost. L'Ajuntament de Castellbisbal, per la seva banda, ha convocat també tres dies de dol i cinc minuts de silenci per aquest dimecres.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.