Ataquen la seu central de l'STEI Intersindical després que el sindicat criticàs les polítiques PP-VOX
La seu central de l'Stei Intersindical a Palma ha estat atacada la matinada d'aquest dimarts després que el sindicat fes pública la seva crítica a les polítiques segregacionistes de PP-VOX.
També a Illes Balears
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
- Ha mort Manel Domènech, incansable lluitador per la llibertat i la República
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- A la mort d'en Joan Taverner
- Antoni Llabrés (OCB): «O reaccionam o desapareixem com a poble: dissabte hem de sortir massivament al carrer»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Aquesta és l'educació, dels que se fiquen a dins de l'Educació per manipul.lsr- la.
Així mostren el llautó. La doctrina que hi ha darrera aquesta nova llei. Però ells no adoctrinen. Són els altres.
Parece que los progres cuando tenéis un problema os dedicáis a gasear a quienes no piensan como vosotros. Impresentable el trato a los manifestantes en contra del terrorismo y a favor de la libertad en las sedes del PSOE. De verdad pensáis que la violencia es la solución. ¿Todos pensáis como Otegui?. En Baleares la escuela en castellano!!