Feminicidi: Una dona assassinada per un Guàrdia Civil a Galícia
L'assassí s'ha suïcidat
Una dona ha estat assassinada a trets a primera hora de l'horabaixa a l'entrada d'un càmping de la població gallega d'Oia, a Pontevedra. Els fets han passat a les 16.00 hores, a l'accés principal del càmping O Muiño.
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
8 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
asco:Asco el teu comentari.Que te a veure les dretes o esquerres i els catalans amb la noticia? i tu parles d´odi? Ets una mala persona.
Aquest és el titular d'ahir de l'ABC, diari gens sospitós de ser d'esquerres: "Un guardia civil mata a tiros a su expareja en un camping de Pontevedra y después se suicida". Tenim per aquí un personal que fa por...
En aquest cas és evident que sí és rellevant la professió, perquè aquest pertorbat assassí exercia una professió en la qual li donen una arma. D'altra banda, la fotografia és la que ofereix europapress cada vegada que hi ha un crim masclista.
@periolisto. Homo, és un titular com els que t'agraden a voltros. Primer dispar i després preguntar. Bravo t'he body ! No et sembla ?
@asco. Si a aquesta pobra dona l'ha assassinada un guàrdia civil i diguéssin que ho ha fet un mestre d'escola o un metge, mentiríen. I quan passa, i l'autor és qualcú amb una feina o carrera de responsabilitat, també se diu. Que ho faci un, no significa que ho facin tots els seus col.legues, només és que sòna més rar que passi que quan se tracta de gent marginal. Fas bé en posar- te aquest nom.
Importa la profesión? Si hubiera sido fontanero lo hubierais puesto?
El titular es una auténtica basura. Y ya puestos, ¿a qué viene un coche oficial? Bastaba decir: "Una mujer asesinada por su ex-pareja en Pontevedra". Pero, no. El odio de y entre las izquierdas y las catalanistas no están exentas ni mucho menos, no tiene fin. Nunca harán nada, porque lo único que les mantiene relativamente unidos es el odio hacia España y sus símbolos.
La ultra dreta i alguns monstres que odien a les dones i que van per lliure, volen que se derogui la llei de la violència masclista. Dones i homes com cal: Estiguem preparats, si segons qui entra a governar l' estat espanyol, perque aquestes xifres, ja de per si esgarrifoses, augmentaran exponencialment. I sortirà molt barat, matar a una dona o a una nina.