L'extrema dreta amenaça amb tancar la radiotelevisió pública valenciana si governa
El grup parlamentari d’extrema dreta Vox a les Corts Valencianes ha amenaçat directament la radiotelevisió pública valenciana, À Punt, arran d’un reportatge sobre la Diada del 25 d’Abril, en el qual s’explica que amb la derrota d'Almansa, el rei Borbó Felipe V va derogar els Furs i va intentar aniquilar la identitat dels valencians.
També a Illes Balears
- Recollida de signatures contra la macrourbanització de Palma
- Oferta milionària per a comprar la plaça de toros de Palma
- Ha mort Francesc Moll i Marquès, fundador del GOB, hereu de Can Moll i editor compromès amb la llengua catalana
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- Els hotelers llancen la campanya 'Tourist, go home happy' amb la intenció de contrarestar les multitudinàries protestes contra la turistització
9 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El "señorio" del real és mostrà públicament fa dos dies, muntant una tangana a òsties amb el seu rival de bàsquet. Total que l'estament europeu li posà una bona multa i sancions a diversos jugadors. Que tothom es llevi el barret davant de tant de "señorio madridista”.
Pròximament tancarà BarÇa Tv
Sembla que amb els impostos dels catalans no es fa catalanofòbia oficial mitjançant les cadenes públiques espanyoles. Fora la llengua dels ocupants de la nostra nació i fora els colons espanyols supremacistes (valgui la redundància).
Una buena idea.
Tothom té molt present que els nassifatxes són antidemocràtes, per això no volen mitjans lliures i democràtics. Ells volen oprimir, controlar, manipular, parasitar, mentir, robar. Són el pitjor de la societat. Arruix ! Salut i independència !
Son necesarios recortes de gastos que no aportan nada
Que conecten con tv3. Dicen lo mismo
Tots els altres partits, siguin de veritat o siguin falses, fan promeses i propostes, per millorar la vida de la gent i per promocionar la cultura. Tots tret d'aquests malcarats, que només prometen destruir, destruit i destruir. A que esperen els que ténen potestat per fer- ho, per il.legalitzar- los? A que ells il.legalitzin a tots els altres partits, associacions culturals, escoles, públiques, llibreries, obres d'art, espectacles, etc etc que no siguin dels seus?
Ben fet. Aquí tambe s'ha de tan caro. Es una despesa inutil