Les restes de l'avioneta de l'Ibanat seran traslladades a Son Bonet per investigar els fets
Les restes de l'avioneta de l'Institut Balear de la Naturalesa (Ibanat) ja es troben a la base naval de Porto Pi a bord del 'Neptú', i seran desembarcats amb l'ajuda d'una grua per traslladar-vos a l'aeròdrom de Son Bonet. Segons han informat fonts de la base nava, el buc de l'Armada ha atracat al voltant de les 8.30 hores d'aquest dilluns després de recuperar a la nit les restes de l'aeronau, que està rompuda per la meitat.
Igualment, des del 112 han indicat que una vegada que l'aeronau estigui dipositada a terra es procedirà a la investigació per esclarir les causes de l'accident. Els treballadors d'Emergències han guardat aquest migdia un minut de silenci en memòria del pilot, Antonio Alfaro. Aquest diumenge, bussos del buc Neptú de l'Armada Espanyola recuperaren el seu cos, que es trobava submergit a 60 metres de profunditat a l'interior de l'avioneta. Va ser traslladat amb un altre buc de l'Armada fins al Port de Alcúdia.
L'operatiu d'Incendis Forestals de les Balears també va mantenir un minut de silenci el cap de setmana en totes les seves bases. Agents de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil realitzaren una primera inspecció ocular del cos del pilot, al qual se li practicarà una autòpsia. Aviació Civil es farà càrrec de la recerca sobre les restes de l'avioneta per esclarir els motius de l'accident.
També a Illes Balears
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
- El bisbe Taltavull ordena dos nous diaques al servei de la Diòcesi de Mallorca
- Alerta a Campos per un repartidor de begudes amb tatuatges nazis
- Promouen un boicot a Mercadona: «Ens vol vendre les patates de la colonització, fetes per israelians a terres palestines robades»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Seràn????