Nova agressió masclista a Santa Ponça
La Policia Local de Calvià ha detengut a un home de 32 anys i de nacionalitat britànica a Santa Ponça per agredir la seva parella, una dona 34 anys, en el pis que on passaven les vacances de Setmana Santa.
Els fets tengueren lloc a les 18.15 hores, quan dos agents pogueren veure des del carrer com un home pegava a una dona. Escoltaren un fort renou de vidres procedents de la segona planta d'un bloc d'apartaments de l'avinguda Jaume I.
A més, observaren com la dona intentava sortir de l'apartament cap a la terrassa, i com l'home li ho impedia. La dona va poder desfer-se temporalment del seu agressor, però ell la va tornar a empènyer i la va desplaçar fins a la barana, han explicat.
Tot seguit, els agents pujaren a l'apartament, on l'agressor els va obrir la porta. En accedir dins de l'immoble es trobaren que la dona tenia sang a la boca i marques d'un collaret en el coll, que després trobaren a terra. Davant l'actitud violenta de l'home, la Policia Local va procedir a la seva detenció.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Jaume Alzamora dimiteix de tots els seus càrrecs a Més per Mallorca
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.