Diversos menors reconeixen haver llançat pedres als cotxes de l'autopista
Agents policials controlen un dels ponts des dels quals s'han registrat atacs | Foto: Pilar Pellicer.
Diversos menors han confessat als investigadors haver llançat pedres a l'autopista «en alguna ocasió», segons informació apareguda avui al diari Ultima Hora.
En la matinada del diumenge al dilluns, agents del Cos Nacional de Policia van procedir a la detenció d'un jove de 16 anys i a la identificació de quatre més, d'entre 12 i 14 anys, per la seva possible relació amb un episodi de pedrades, posterior al presumptament protagonitzat pel detingut de 23 anys.
Tot seguit, tal com estipula el protocol d'actuació quan els presumptes fets delictius els cometen menors, la Policia Nacional alertà el fiscal de guàrdia, qui després de prendre declaració a alguns dels al·lots, ordenà la posada en llibertat de tots.
En compliment a l'ordenació vigent, els menors inimputables van ser posats en llibertat immediatament. Dos dels joves de 14 anys, van oferir la seva versió dels fets i, al de 16 se li va prendre declaració oficial.
Intranquil·litat
Són molts els conductors que han reconegut que no se senten tranquils a l'hora de passar per davall dels ponts quan circulen per l'autopista després dels últims successos.
També a Illes Balears
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- L'’ambaixador cultural’ nomenat pel PP de Cort diu «que le follen a España»
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
- L'Ajuntament de Palma demana la destitució immediata del regidor de Mobilitat
- Gabriel Florit, compromís autèntic amb la poesia i la llengua
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Si els al·lots no en són responsables, qualcú deu ser responsable dels al·lots, no? Els pares? Les autoritats? Qui ha de pagar a les víctimes?