La Junta de Govern ha aprovat declarar activitat d’interès públic municipal la festivitat de l’Any Nou Xinès, que se celebra a Palma anualment des de 2016.
L'esdeveniment, organitzat per l'entitat ACHINIB, té com a objectiu compartir una de les festes més rellevants de la tradició xinesa amb les diverses comunitats culturals que viuen a Palma, fomentant així la interculturalitat i el respecte mutu.
Es tracta, en paraules de la portaveu de l’Equip de Govern, d’una tradició consolidada a la ciutat i que representa un clar interès cultural, a més de contribuir a la dinamització comercial i econòmica del barri de Pere Garau i de Palma en general.
La celebració d’aquest Any Nou Xinès es realitzarà el proper 9 de febrer i inclourà activitats destacades com el ball de dos dracs xinesos, el Gran Tambor de la Xina, i actuacions de música popular, com els xeremiers.
A més, s’hi podrà gaudir de diferents paradetes gastronòmiques i actuacions de folklore representatiu de diverses regions del món.
Y la Luisi no ha hecho un cartel con Xi Jinping sobándole el rabo a Confucio?
Por qué no?
Hubierado molado mucho.