ARCA assegura que el Beach Club d'Es Baluard no compleix les normes de seguretat
L'Associació per a la Revitalització dels Centres Antics (ARCA) ha assegurat que l'«altíssima tarima» del Beach Club d'Es Baluard de Sant Pere construïda sobre la qual volen posar el restaurant no compleix les normes de seguretat. A criteri d'ARCA, la construcció està explícitament desautoritzat a la normativa: «la major part del seu contorn és de més de 55 cm d'alçada i pretén protegir les caigudes amb elements vegetals en jardineres».
També a Illes Balears
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- GOB: «S’accelera la destrucció definitiva del sòl rústic a les Illes Balears»
- «Parla'm en espanyol»: un Guàrdia Civil exigeix a un veí a renunciar al català
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Politics,funcionaris q heu permes aquest desastre.....sou uns porcs.
Si us plau no doneu "idees" als espanyolistes i negacionistes, ells tenen "paradores" de "turisme" dins de castells i altres edificis històrics. Prou de desastres i de dois,
Han destrossat aquest tros de murada. Posats a fer desastres, també poden fer un hotel al Castell de Bellver, amb un annex ben gros i modern, i convertir La Seu en una macro- discoteca. Animals!