Troben un niu de tortuga marina a la platja de Can Pastilla
La Conselleria d'Agricultura, Pesca i Medi Natural ha informat de la troballa d'un niu de tortuga marina (Caretta caretta) a la platja de Can Pastilla, a Palma. Un usuari ha donat l'avís a primera hora del dematí, i tot seguit, personal del Consorci per a la Recuperació de la Fauna de les Illes Balears (COFIB), que depèn de la Direcció General de Medi Natural i Gestió Forestal, s'ha desplaçat fins a la zona per confirmar els fets, detectar el punt exacte on estava situat el niu i activar el protocol establert per a aquests casos. També s'ha comptat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palma, la Fundació Palma Aquarium, Policia Local i el Servei de Socorrisme.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.